Vyhledávaní

Expresní řešení a okamžitá výměna

Expresní řešení při ztrátě nebo poškození zásilky dopravcem – rychlé řešení pro Váš klid

Pokud dojde ke ztrátě nebo poškození zboží během přepravy, díky službě Expresní řešení Vám obratem zašleme nové zboží nebo provedeme výměnu. 

Díky tomu:

  • Nečekáte na zdlouhavé řešení reklamace s dopravcem.
  • Máte garanci, že se na nás můžete spolehnout s rychlou nápravou.
  • Získáváte náhradní zboží co nejrychleji, abyste nepřišli o termín v pneuservisu.

 Na co se služba vztahuje?

  • Ztráta zboží dopravcem
  • Poškození zboží během přepravy
  • 🚫 Služba se nevztahuje na zpoždění způsobené sezónním vytížením dopravců (zejména v období září–prosinec, duben–květen).

Podmínky využití služby

  • Ztráta zásilky: Je nutné zaslat čestné prohlášení o nepřevzetí zboží na e-mail info@pneuboss.cz s číslem objednávky nebo faktury.
  • Poškození zboží: Je nutné zaslat fotodokumentaci poškození na e-mail info@pneuboss.cz do 7 dnů od převzetí s číslem objednávky nebo faktury. 

Dostupnost náhradního zboží

  • Pokud je produkt skladem (s možností odeslání do 24 hodin), ihned jej zasíláme. Pokud není dostupný, nabídneme Vám adekvátní náhradu ve stejné hodnotě.
  • Pokud dopravce doručí zásilku, která byla původně evidována jako ztracená, je zákazník povinen tuto skutečnost nahlásit na info@pneuboss.cz nebo telefonicky na +420 544 425 324. O zpětný svoz se postaráme my, a to zdarma.


Potřebujete poradit? Kontaktujte nás a pomůžeme vám

Napište nám





Odesláním formuláře souhlasíte
se zpracováním osobních údajů.

TASY s.r.o.

Pod Žurání 1959

664 51 Šlapanice

Zobrazit mapu

Kontaktní údaje

info@pneuboss.cz

Identifikační údaje

IČ: 269 36 321

DIČ: CZ26936321