Expresní řešení a okamžitá výměna
Expresní řešení při ztrátě nebo poškození zásilky dopravcem – rychlé řešení pro Váš klid
Pokud dojde ke ztrátě nebo poškození zboží během přepravy, díky službě Expresní řešení Vám obratem zašleme nové zboží nebo provedeme výměnu.
Díky tomu:
- Nečekáte na zdlouhavé řešení reklamace s dopravcem.
- Máte garanci, že se na nás můžete spolehnout s rychlou nápravou.
- Získáváte náhradní zboží co nejrychleji, abyste nepřišli o termín v pneuservisu.
Na co se služba vztahuje?
- ✅ Ztráta zboží dopravcem
- ✅ Poškození zboží během přepravy
- 🚫 Služba se nevztahuje na zpoždění způsobené sezónním vytížením dopravců (zejména v období září–prosinec, duben–květen).
Podmínky využití služby
- Ztráta zásilky: Je nutné zaslat čestné prohlášení o nepřevzetí zboží na e-mail info@pneuboss.cz s číslem objednávky nebo faktury.
- Poškození zboží: Je nutné zaslat fotodokumentaci poškození na e-mail info@pneuboss.cz do 7 dnů od převzetí s číslem objednávky nebo faktury.
Dostupnost náhradního zboží
- Pokud je produkt skladem (s možností odeslání do 24 hodin), ihned jej zasíláme. Pokud není dostupný, nabídneme Vám adekvátní náhradu ve stejné hodnotě.
- Pokud dopravce doručí zásilku, která byla původně evidována jako ztracená, je zákazník povinen tuto skutečnost nahlásit na info@pneuboss.cz nebo telefonicky na +420 544 425 324. O zpětný svoz se postaráme my, a to zdarma.