Pneuboss
Giti summer top
Sledování
objednávky
košík
Nákupní košík je prázdný

O nákupu

Vaše spokojenost je naše priorita, proto veškeré informace týkající se nákupu na Pneuboss.cz najdete na jednom místě. Ať už hledáte kontakty na provozovnu, bankovní spojení, údaje o způsobech platby a dopravy, obchodní podmínky nebo reklamační řád, stačí blíže prozkoumat tuto stránku.

 

Kontakty

E-shop


+420 544 425 324
info@pneuboss.cz

​Po-Pá 8—16 hod
 

Provozovna

TASY s.r.o.
Adresa:
Pod Žurání 1834
664 51 Šlapanice
Otevírací doba:
PO-PÁ 8—16 hod

Identifikační údaje

TASY s.r.o.
IČ: 269 36 321
DIČ: CZ26936321

Bankovní spojení:
Komerční banka a.s.
Číslo účtu: 35-2075710217/0100
Zapsána v OR KS Brno, oddíl C, vlož 46978 dne 5.8.2004.
Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu Pneuboss.cz
Vsaďte při nákupu pneumatik na jistotu. O kvalitě služeb e-shopu PNEUBOSS.CZ svědčí certifikát Ověřeno zákazníky, který jsme získali díky vaší spokojenosti.

Průvodce nákupem

PLATEBNÍ PODMÍNKY A CENA ZBOŽÍ

Prodávající akceptuje následující platební podmínky:
  • platba dobírkou při doručení zboží
  • platba předem bankovním převodem - bankovní spojení Komerční Banka a.s., číslo účtu: 35-2075710217/0100
  • platba kartou MasterCard nebo Visa prostřednictvím internetového platebního portálu
  • Nákup na splátky - zboží můžete nakoupit i na splátky prostřednictvím služby Hello bank!
hello-claim.png

PŘEPRAVA A DODACÍ PODMÍNKY

Možnost dodání zboží:
  • osobní odběr - zboží může převzít kupující skladě na adrese Pod Žurání 1834, 664 51, Šlapanice. Provozní doba: Po-pá 8.00-16.00 hod
  • zasílání přepravní službou DPD, InTime, GLS, PPL a Česká Pošta po celé ČR
  • balík na adresu (do ruky)

 
Přepravné je pouze možné v rámci ČR a hradí ho zákazník. Cena přepravy je součástí daňového dokladu. Při odběru většího množství jak 40 ks pneumatik lze dohodnout individuální přepravní podmínky. Prodávající neodpovídá za zpoždění zásilky vzniklé na straně přepravní společnosti viz. obchodní podmínky.

Reklamace

Pokud reklamujete pneumatiky zasíláte nám ji spediční službou vytiskněte a řádně vyplňte reklamační protokol a přiložte jej k reklamované pneumatice.
Bez vyplněného protokolu nebude reklamace přijata a pneu Vám bude zaslána na Vaše náklady zpět.

Reklamační protokol stáhnete zde.
 

REKLAMAČNÍ ŘÁD SPOLEČNOSTI TASY s.r.o.

1. Záruční lhůta

  • Společnost TASY s.r.o. poskytuje na dodané pneumatiky záruku v délce 2 let od data prodeje.
 

2. Záruka

  • Záruka poskytovaná společností TASY s.r.o.  po dobu záruční lhůty se vztahuje na veškeré materiálové a výrobní vady, které se u dodaného zboží a služeb vyskytnou v rámci záruční doby.
  • Záruka se nevztahuje na závady provozního charakteru, které u dodaného zboží nebo služeb vzniknou jejich používáním jiným způsobem, než je stanoveno obecnými předpisy, které způsob používání zboží upravují.
  • Záruka se nevztahuje na ojetí pneu, či jejího poškození cizím předmětem.
  • Ze záruky je taktéž vyjmuto zboží, které bylo používáno k jinému účelu, nebo jiným způsobem než je určeno.
  • V případě vrácení zboží z důvodů nepřevzetí objednávky (špatně objednané zboží, vrácení zboží v zákonné lhůtě aj.) a to jmenovitě se jedná o plechové disky a alu disky (disky z lehkých slitin) musí být zboží prodávajícímu vráceno nepoškozené,neopotřebené, nepoužité  a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na uplatnění záruky za jakost zaniká v případě neodborné montáže, zacházení či obsluhy nebo použití zboží v rozporu se stanoveným technologickým postupem.
  • Záruka nebude poskytnuta zákazníkovi v případě, že se neprokáže platným dokladem, potřebným k poskytnutí záruky
 

3. Reklamace

  • Zákazník je povinen si při přejímce zboží důkladně prohlédnout a bez zbytečného odkladu prodávajícího informovat o případných zjištěných vadách a to buď prostřednictvím emailu na adresu prodávajícího, poštou, popř. osobně na provozovně.
  • Prodávající o reklamaci rozhodne bez zbytečného odkladu.
  • Zákazník má právo uplatňovat reklamaci v provozovně  TASY s.r.o. Mokrá 358, 664 04 Mokrá. V provozní době po-pá 8,00-16,00hod.
  • Zboží je kupující povinen reklamovat písemně a doručit na adresu TASY s.r.o. Mokrá 358, 664 04 Mokrá.
  • Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.
  • V případě neoprávněné reklamace hradí náklady na vrácení zboží kupujícímu kupující.
  • Za škodu vzniklou při přepravě zboží odpovídá dopravce a uplatnění vad zboží se řídí reklamačním řádem přepravce. Takto způsobené vady nelze reklamovat u prodávajícího.
 

4. Náhrady

  • V případě, že se jedná o vadu odstranitelnou má zákazník nárok na bezplatné odstranění vady.
  • V případě, že se jedná o vadu neodstranitelnou má zákazník nárok na výměnu zboží, či vrácení peněz.
Reklamační řád společnosti  TASY s.r.o. se řídí platným českým právním řádem.
Reklamační podmínky se dále odkazují na Obchodni podmínky firmy TASY s.r.o. viz odkaz Obchodní podmínky.




 
Produkt přidán do košíku
přejít do košíku zavřít
Pneuboss.ShoppingCart.PreviewDown.Loading