PIRELLI P ZERO WINTER 235/60 R 20 108H
DOT rok 2021
DOT21
M+S
FP
XL
TL
ELT
Na poptávku
Číslo položky100095465
Typ pneuOsobní pneu
ZnačkaPIRELLI
DezénP ZERO WINTER
Parametry235/60 R 20
ObdobíZimní
SegmentPrémiová třída
Dodavatelské čísloDOT3743900
EANDOT8019227374391
Šířka235
Profil60
KonstrukceR
Průměr20
Rychlostní /
hmotnostní index
108H
EPREL596325
DOT rok 2021 - Označení data výroby (DOT2621 - vyrobeno v 26. týdnu roku 2021, příp. DOT21 - vyrobeno 2021)
DOT21 - Označení data výroby (DOT2621 - vyrobeno v 26. týdnu roku 2021, příp. DOT 19 - vyrobeno 2019)
M+S - MUD + SNOW
FP - Ochrana ráfku
XL - Zesílené pneu s vyšší nosností (eXtra Load, ReiForced)
* - BMW homologace
TL - Tubeless - bezdušová pneu
ELT - Pirelli ELECT - technologie vyvinutá pro novou generaci vozidel, kombinující vynikající jízdní vlastnosti a přilnavost ale také snížení valivý odpor pneumatiky a také snížení hluku pneumatiky
3PMSF - Zimní pneumatika (Three Peak Moutain Snow Flake)
zimní pneumatika (Three Peak Moutain Snow Flake)
Zimní pneumatiky Pirelli P Zero Winter ocení především velmi nároční řidiči sportovních vozů, kteří se občas dostanou i mimo hlavní tahy, a proto potřebují spolehlivé zimní pneu, které je nezklamou v hlubokém sněhu, ani na namrzlé vozovce. Vyrábí se v průměru 18 až 22 palců.
Sešlápněte plyn na podlahu a vydejte se po zasněžené silnici vstříc svižné jízdě. Vnitřní ramena pneumatik se zaryjí do sněhu a nedovolí plášti prokluzovat. Vertikální a horizontální lamely zase drží v zatáčkách jako přibité.
Centrální bloky pryže se starají hned o několik funkcí najednou. Za prvé se díky pružnosti přizpůsobí náhlým změnám rychlosti, za druhé přinášejí maximálním záběr v dešti i na rozbředlém sněhu. Široké drážky a odvodové kanálky zase zabraňují aquaplaningu. Důležitá je i unikátní směs pryže a vyztužené bočnice. Právě tím se pneumatiky hravě přizpůsobí změnám teplot a povrchu silnice.
Nevíte si rady s rozměrem pneu pro váš vůz? Zkuste navštívit naši pneu-poradnu, kde se dozvíte, jak správně číst rozměry na pneumatikách. A v naší video-poradně se dozvíte, proč v létě nejezdit na zimních pneumatikách.
Sešlápněte plyn na podlahu a vydejte se po zasněžené silnici vstříc svižné jízdě. Vnitřní ramena pneumatik se zaryjí do sněhu a nedovolí plášti prokluzovat. Vertikální a horizontální lamely zase drží v zatáčkách jako přibité.
Centrální bloky pryže se starají hned o několik funkcí najednou. Za prvé se díky pružnosti přizpůsobí náhlým změnám rychlosti, za druhé přinášejí maximálním záběr v dešti i na rozbředlém sněhu. Široké drážky a odvodové kanálky zase zabraňují aquaplaningu. Důležitá je i unikátní směs pryže a vyztužené bočnice. Právě tím se pneumatiky hravě přizpůsobí změnám teplot a povrchu silnice.
Nevíte si rady s rozměrem pneu pro váš vůz? Zkuste navštívit naši pneu-poradnu, kde se dozvíte, jak správně číst rozměry na pneumatikách. A v naší video-poradně se dozvíte, proč v létě nejezdit na zimních pneumatikách.